آموزش طراحی فضای سبز و نکاتی کاربردی جهت آموزش طراحی فضای سبز

در این مطلب به نکاتی کاربردی در جهت آموزش طراحی فضای سبز می پردازیم ، اگر بدنبال یک مرکز خرید و فروش گل و گیاه یا طراحی فضای سبز و طراحی روف گاردن خود هستید با ما تماس بگیرید، این مرکز فروش گل و گیاه آماده ارائه خدمات فروش گل و گیاه ، طراحی و اجرای فضای سبز و فرش لایه های روف گاردن به مشتریان محترم می باشد ، ما با بیش از ده سال سابقه در زمینه خدمات طراحی و اجرای فضای سبز و فروش گل و گیاه آماده ارائه بهترین خدمات با قیمت مناسب می باشیم.

نکات کاربردی جهت آموزش طراحی فضای سبز

یکی از نکاتی که در آموزش طراحی فضای سبز باید در نظر داشت این است که برای شروع طراحی فضای سبز ، ساختار فعلی باغ را مورد ارزیابی قرار دهید .

طراحی های مقیاسی را رسم کنید یا عکسهای پانوراما - عکسبرداری در مقیاس وسیع  از نمای زمین بگیرید ، سپس تغییرات ممکن را روی کاغذ tracing  که نوعی کاغذ نازک برای کپی برداری از روی تصاویر است ، طراحی کنید ، کشیدن طرح های اولیه پیشنهادی برای طراحی فضای سبز ، به شما کمک میکند تا گزینه هایتان را در ذهن خود ترسیم کنید. همچنین به شما کمک می کند تا از این که مواردی که اضافه می کنید ، از نظر مقیاس با عناصر موجود در تناسب هستند یا نه ، اطمینان حاصل کنید .

اگر از قبل بوته یا درختان بزرگی در امتداد ملکتان ندارید ، روی گیاهانی سرمایه گذاری کنید که سریع رشد میکنند و میتوانند مناظر نچسب را بپوشانند . برای خلق تصویر یک مکان وسیع و گرفتن دید خانه های همسایه ، توجه داشته باشید که درختانی را که در دید هستند انتخاب کنید و در زمین خودتان از همان نوع درختان بکارید.

یکی از نکاتی که در آموزش طراحی فضای سبز باید در نظر داشت این است که تنوع به فضای سبزتان جان میدهد ، چند فضای کوچک و صمیمی را در نظر بگیرید که از یک جا به جای دیگر منتهی شده و با یک نقطه کانونی به هم متصل شده اند این نقطه کانونی میتواند گلدان سنگی یا فواره ای باشد که صدای جاده را محو میکند .

راهرو را در جایی که چشمانتان به طور طبیعی در سرتاسر زمین می چرخد درست کنید. این مسیر را به نقاط مختلف انشعاب بدهید تا باغچه را به نواحی کشت متفاوت تقسیم کنید ، از نیمکتها یا گلدانهای بزرگ سنگی به عنوان نقطه کانونی مکانهای استراحت استفاده کنید ، مثل زیر درختهای سایه دار یا در محل تقاطع مسیرها .

در طراحی فضای سبز ، به دنبال عناصر قابل توجهی باشید ، مانند درخت های نمونه ( بزرگ) ، گیاهان پرچین باغ و دیوارهای سنگی که می تواند به باغچه تان ویژگی جدیدی بدهد ، اما در اصلاح مناظر بدی که ترجیح میدهید نباشند ، مانند بوته های فونداسیونی که بیش از حد رشد کرده و جلوی پنجره را گرفته اند ، تردید به خود راه ندهید ، اولویت بندی کارها در طراحی باغچه فراموش نشود . سپس طراحی فضای سبز را اجرا کنید.

برای طراحی فضای سبز و طراحی و اجرای روف گاردن یا خرید گل و گیاه با ما تماس بگیرید.

یکی از نکاتی که در آموزش طراحی فضای سبز باید در نظر داشت این است که با کاشت گیاهان پرچین و بوته های مرزی ، مناطق مختلف فضای سبز را از هم جدا کنید ، داربست های چوبی تاب های زینتی یا ساختارهای دیگری را نصب کنید تا محلهای استراحت را سایه کرده و مکانی صمیمی خلق کنید.

بخش هایی از زمین را با خارج کردن خاک ، مرتفع یا پست کنید. در حالی که یک تکه زمین صاف و هموار تمام رازهای خود را یک جا فاش می کند ، یک تکه زمین دارای پستی و بلندی چشمها را فریفته و حس وسیعی به باغ می دهد.

یکی از نکاتی که در آموزش طراحی فضای سبز باید در نظر داشت این است که مکان بیرون از خانه را تبدیل به مکانی برای کاوش کنید ، پله هایی بسازید که یک شیب را دنبال کنند یا مسیرهای منحنی ای که از مقابل دید خارج میشوند و یا فواره را پنهان میکنند؛ صدای آب بازدیدکنندگان را وادار میکند به دنبال منشاء آن بگردند. همین که طرح فضای سبزتان ، سنگ فرش تراس و مسیرها ، درختان و گیاهان پرچین به طور کامل کشیده شد ، پالتی از گیاهان درست کنید. فقط به دنبال انتخاب گل هایی که با خانه تان هماهنگ باشند نروید ، مانند ست کردن گلهای ختمی از مد افتاده با خانه های شیروانی ،  ببینید که چه چیزی در حیاط همسایه تان رشد میکند و مناسب منطقه است ، گیاهان بومی یا گیاهان مهاجر از شرایط آب و هوایی مشابه . دماهای فصلی بارش باران و نیز تأثیرات ساحلی و داخلی را در نظر بگیرید .

برای پی بردن به احتیاجات گیاهانی که دوست دارید و این که تا چه حد رشد می کنند از کتاب ها و گلخانه های محله تان کمک بگیرید.

یکی از نکاتی که در آموزش طراحی فضای سبز باید در نظر داشت این است که ببینید چه قدر دوست دارید به گل و گیاه و فضای سبز خود برسید ، آیا از مشکلات استقبال میکنید یا نیاز به گیاهان مقاوم و خودکفا دارید ؟ اولویت بندی کارها در طراحی باغچه را انجام دهید. ببینید که آیا بافت شاخ و برگ برایتان مهم است یا گلها و یا هر دوی اینها؟ آیا تغییرات فصلی میخواهید یا سالیانه و یا گیاهان همیشه سبزی که پرپشت باشند ؟ گیاهان کوچک بخرید معمولاً گیاهان جوانتر بهتر خودشان را با شرایط آب و هوایی جدید وفق میدهند.

یکی از نکاتی که در آموزش طراحی فضای سبز باید در نظر داشت این است که گیاهانی را که نیازهای آبیاری مشابهی دارند به علاوه آنهایی که رنگ ها و بافتهای هماهنگی دارند ، گروه بندی کنید ، گیاهان غیر بومی و بد قلق را در گلدان قرار دهید تا بتوانید به طور خاص و مجزا از آنها مواظبت کنید.

با کاشت توده ای از یک یا دو نوع گیاه به جای ترکیب کردن گیاهان مختلف در یک ناحیه جلوه ای قوی و یک پارچه به باغچه خود بدهید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب اصول اولیه طراحی فضای سبز و نکاتی در مورد آموزش طراحی فضای سبز و یا مطلب محوطه سازی ، مبانی طراحی باغ و ویلا را بخوانید.

برای طراحی و اجرای روف گاردن و طراحی فضای سبز و یا خرید گل و گیاه با ما تماس بگیرید.