گل آپارتمانی

گل آپارتمانی نیاز به شرایط نگهداری و پرورش خاصی دارد که بتواند در محیط خانه و آپارتمان زندگی و رشد نماید ، از این رو فروش گل آپارتمانی معمولا در فضای بسته مانند گلخانه صورت می گیرد.

گل های آپارتمانی در این دوره و زمانه كه در خانه‌ها از حیاط‌های بزرگ و حوض آب ، درخت و گلدان های یاس و شمعدانی کمتر خبری است ، رونق فراوانی پیدا کرده اند از این رو فروش گل آپارتمانی  نیز رونق زیادی پیدا کرده است .

گل آپارتمانی همان طور که از اسمش پیداست با محیط آپارتمان سازگار بوده و زیبایی و طراوت را به خانه و آپارتمان ما هدیه می دهد.

گل های آپارتمانی ، گیاهانی  هستند كه با حضورشان در محیط منزل و آپارتمان بهتر می‌توان نفس كشید و برگ‌های سبزشان آرامش را به فضای خانه تزریق می‌كنند و باعث لطافت هوا و زیبایی محیط خانه می شوند. اسم گل با بهار عجین شده است، بهار  مسلما بهترین فصل و زمان برای سر و سامان دادن به گلدان‌هاست. كنجی از خانه كه رو به پنجره باشد یا گوشه‌ای از تراس، بهترین فضا برای قرار دادن این گلدان‌هاست. یک گلدان پر از گل هر مکانی را به شکلی باورنکردنی باروح و سرزنده می‌کند.

دیدن گل‌های شاداب و رنگارنگ در فضای داخلی خانه و آپارتمان هم جذاب و فریبنده است و هم باعث تولید اکسیژن و بهبود هوای آپارتمان می شود ، اگر شما از علاقه‌مندان گل‌های رنگارنگ، لطیف و زیبا هستید باید بدانید فروش گل آپارتمانی در تنوع زیادی ازگیاهان گل دار و بدون گل در رنگ های متنوع و اندازه های مختلف کوچک و بزرگ انجام می شود ، پس برای خرید گل آپارتمانی شما می توانید با سلیقه خود گل آپارتمانی مورد نظر را بر اساس رنگ و اندازه  انتخاب و خرید نمایید.

گل های آپارتمانی دارای تنوع زیادی می باشند برخی از گونه های گل های آپارتمانی نیاز به نور مستقیم و زیاد داشته و برخی دیگر نیاز به نور غیرمستقیم و کم دارند ، برخی از گل های آپارتمانی در فصولی از سال گل می دهند و برخی دیگر اصلا گل ندارند و همیشه یکنواخت می مانند و برخی دیگر از گل های آپارتمانی نیز وجود دارند که آویز یا رونده بوده و سطحی از دیوار یا قسمتی از خانه را پر کرده و می پوشانند.

 گل ها و گیاهان آپارتمانی و زینتی معمولا از مناطق استوایی به کشورهای دیگر وارد شده اند ، با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مناطق استوایی ، این گل ها و گیاهان قابلیت استفاده در داخل خانه و آپارتمان را دارند .

 شرایط نگهداری گل های آپارتمانی : معمولا گل های آپارتمانی با دمای پایین و سرد سازگار نیستند ، معمولا گل های آپارتمانی باید مرطوب باشند از این رو آنها را با اسپری آب ، مرطوب می نمایند ، همچنین گل های آپارتمانی نباید در برابر نور مستقیم و شدید آفتاب قرار بگیرند ، زیرا این گل ها به آفتاب شدید حساس بوده و از بین می روند .

شرایط نگهدای گل های آپارتمانی شرایط خاصی است ، شما باید بتوانید دما ، رطوبت ، خاک ، کود ، نور و شرایط گلدان گل را طوری فراهم نمایید که گل ها و گیاهان بتوانند در آن محیط زندگی و رشد نمایند .

این مجموعه آماده فروش گل و گیاهان آپارتمانی با قیمت مناسب می باشد .

 فروش انواع گل و گیاه آپارتمانی مانند دیفن باخیا ، حسن یوسف ، بگونیا ، بنجامین ،  گل قاشقی ، کاج مطبق ، لیندا ، سیکاس ، برگ انجیلی، کورتون ، آگلونما ، دیفن باخیا ، فیگوس الستیکا ، اریکا ، شامادورا ، شفلورا ، مارانتا ، آگلونما ، آگلونما طلایی ، دراسینا ، سانسیوریا ، ماهونیا ، کنتیا ، پتوس ، پتوس چوبدار ،  اسکاندیس چوبدار با قیمت مناسب و ارزان به صورت عمده انجام می شود .