فواید طراحی روف گاردن و سقف روف گاردن نسبت به پشت بام های قدیمی

این مجموعه آماده ارائه مشاوره و همچنین طراحی و اجرای روف گاردن های شما با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد ، تیم گل بام با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه گل و گیاه و روف گاردن ، آماده ارائه بهترین کیفیت طراحی و اجرای روف گاردن می باشد. برای اجرای روف گاردن با ما تماس بگیرید. روف گاردن که از آن به پشت بام سبز هم نام برده می شود ، در ساختمان های امروزی بسیار پرکاربرد می باشد. برای احداث روف گاردن باید از ضواط خاصی پیروی نمود ، در این مطلب سعی داریم به مواردی از فواید روفگاردن و سقف روف گاردن نسبت به سقف های معمولی بپردازیم ، مجوعه گل بام آماده ارائه مشاوره و اجرای روف گاردن مدنظر شما می باشد. برای احداث و اجرای روف گاردن و یا طراحی روف گاردن خود با ما تماس بگیرید.

برخی از فواید روف گاردن به شرح زیر می باشد.

1-کمک به محیط زیست

2- ایجاد هوای پاک تر

3- ایجاد محیطی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه

در طراحی روف گاردن ،  بسته به استفاده ای که قرار است از آن صورت بگیرد باید فضایی را که برای چیدمان میز و صندلی فراهم کنیم. با توجه به این که این چیدمان به صورت دائمی در پشت بام قرار دارد لازم است آن قسمت را مسقف کنیم. سقف روف گاردن هم نقش سایبان و هم از بارش باران بر روی وسایل جلوگیری می کند ، در این صورت ساخت و نصب سقف روف گاردن بسیار لازم و ضروری است.

برای طراحی و  اجرای روف گاردن با ما تماس بگیرید ، مجموعه گل بام آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان محترم می باشد.

ویژگی های  بارز سقف روف گاردن

سقف روف گاردن در مقابل وزش باد و طوفان مقاوم است.

در برابر برف و باران آب بندی می شود.

مقاومت در برابر سرما و گرما

ضد گرد و غبار بودن

عایق بودن در برابر رطوبت از ویژگی های دیگر سقف روف گاردن است.

 ساخت سقف روف گاردن امر بسیار مهمی در این محیط اجرایی است که مزایای بسیاری را شامل می شود. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

با ایجاد سایه در طول روز سبب می شود تا با وجود تابش آفتاب در روز نیز بتوانیم از این محیط استفاده کنیم.

روف گاردن از گرد و خاک محیط پشت بام می کاهد .

روف گاردن قابلیت استفاده از محیط پشت بام در تمام فصول سال و در هوای سرد زمستان و گرم تابستان را برای ساکنان خانه فراهم می نماید.

روف گاردن از فضای آلوده و دود شهرها در محیط پشت بام می کاهد.

و اما معایب روف گاردن:

 وزن وارده بر ساختمان، این وزن می تواند شامل خاک، وزن گیاهان، مبلمان, آلاچیق، فلاور باکس و … باشد.  این وزن ثابت نیز در طول فصل های بارندگی به سبب آب ذخیره شده در خاک و یا با رشد گیاه افزایش می یابد.

روف گاردن یک فشار بر روی تامین آب ساختمان تحمیل می کند. باید شیرآب را در پشت بام نصب کنید و گیاهان را آبیاری نمایید.