توضیحات طراحی روف گاردن و نکات طراحی روف گاردن مدرن

برای طراحی  روف گاردن های مدرن بهتر است از گیاهان متناسب با فضای بام سبز استفاده کنید تا گیاهان مقاومت لازم را در برابر گرما و نور مستقیم خورشید داشته باشند و علاوه بر این فضای سبزی که در طراحی روف گاردن بکار می رود،  می تواند ترکیبی از گیاهان و بوته میوه و گلدان ها و گل های رنگارنگ باشد، همچنین برای نگهداری از گیاهان و آبیاری آن ها در بام سبز می توانید از آبیاری قطره ای یا اتوماتیک استفاده نمایید.

یک ایده بسیار زیبا برای طراحی روف گاردن های مدرن این است که در صورت اطمینان از استحکام کافی سقف بام، احداث یک حوضچه زیبا با تندیس‌های زینتی می‌تواند ایده‌ای عالی در جهت طراحی روف گاردن های مدرن باشد.

ساخت حوض یا حوضچه بر روی روف گاردن جدا از زیباسازی فضا قادر به خنک نمودن هوای محوطه در روزهای گرم تابستان است. علاوه بر این، جلوه زیبا  حوض و جریان آب خنک  آرامش بخش اعصاب ساکنین منازل مسکونی می‌باشد.

اگر می‌خواهید بهترین تلاش خود را در طراحی روف گاردن های مدرن نشان دهید هنگام طراحی روف گاردن از تمام فضاها استفاده نمایید. شما این امکان را دارید که با استفاده از فلاورباکس های چوبی مکانی را برای  گلدان ها ایجاد نمایید و ازهمه ی قسمت های روف گاردن خود استفاده بهینه کنید.

در طراحی روف گاردن های مدرن  سعی کنید از گل و گیاه های عطری بیشتر استفاده کنید و با ایجاد رایحه ای دلچسب فضای روف گاردن خود را دلپذیر تر کنید، گیاهانی مانند اسطوخودوس، گل یاس، پیچ امین الدوله، گل رز، گل کلماتیس، آویشن و بسیاری  دیگر می تواند انتخاب مناسبی باشد.

برای طراحی یک روف گاردن مدرن یک کافه شخصی کوچک در پشت بام داشته باشید

چند میز و صندلی کوچک و تعدادی گلدان را به همراه سایبان و تعدادی عناصر تزئینی و ظروف پذیرایی به دلخواه خود انتخاب و فضای پشت بام آپارتمان قراردهید. با همین چند قلم میتوانید یک کافه شخصی ساده برروی بام خانه ایجاد کرده و از این فضای دلنشین لذت ببرید.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت ما از سری مطالب  جدید و زیبا از مدلهای طراحی روف گاردن های مدرن با طرح های مدرن روز و شیک آگاه ‌و با ما همراه شوید .

اگر در حال ساختن خانه ی جدید هستید یا می خواهید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و برای آن یک بام سبز زیبا طراحی کنید،  همکاران ما در بخش  هایی از سایت مطالبی درمورد طراحی روف گاردن های مدرن و محوطه و فضای سبز  در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند، سعی می‌شود که در این مطالب شما را از بروز ترین و مفید ترين و بهترین  طراحی های روف گاردن  آگاه کرده و شما نیز از آنها بهرمند شوید و در ساخت و طراحی روف گاردن های مدرن برای منازل شرکت  و دیگر ساختمان های خود از این مطالب نیز استفاده کنید با تلاش فراوان سعی می‌شود که در سایتمان بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم .

ضمن سپاس از همراهی شما، امیدواریم از مطالبی که در اختیار شما عزیزان قرار دادیم بهره برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از این مطالب پشت بام منزل تان را با طرحی شیک برای روف گاردن سرسبز و زیبا کنید و از آن محیط نهایت لذت را ببرید.