طراحی روف گاردن ایجاد روف گاردن در پشت بام و گل کاری در روف گاردن

طراحی روف گاردن و ایجاد روف گاردن در پشت بام و گل کاری در روف گاردن مزایای زیادی برای شما دارد، به طور کلی در ساختمان های جدید ایجاد روف گاردن یکی از موارد ضروری محسوب می شود و سازندگان و پیمان کاران ساختمانی سعی دارند با طراحی روف گاردن در پشت بام ، محیطی زیبا و شاداب برای ساکنان ساختمان به وجود آورند. روف گاردن از اجزای مختلفی تشکیل شده است و به اصطلاح به ایجاد محیطی بر روی پشت بام گفته می شود که بتوان در آن گل ها و گیاهان مختلف را نگهداری و پرورش داد و نیز در ساختمان های بزرگتر ، امکان ایجاد آلاچیق و حوضچه و آبنما نیز وجود دارد. در این مطلب به توضیحاتی در مورد ایجاد روف گاردن در پشت بام و گل کاری در روف گاردن می پردازیم . برای خرید گل و گیاه ، طراحی فضای سبز ، محوطه سازی فضای سبز و طراحی روف گاردن با ما تماس بگیرید.

برای ایجاد روف گاردن در پشت بام نیاز به کمی تخصص و تجربه قبلی می باشد ، ایجاد روف گاردن فعالیتی چند وجهی است که شامل آببندی ، ایجاد و ساخت سازه ، کاشت و نگهداری گل و گیاه می شود ، هریک از مراحل بالا اگر به درستی انجام نشود ، در کارکرد روف گاردن شما مشکل ایجاد نموده و ممکن است باعث خسارات مالی و عمرانی به ساختمان و ساکنان آن شود. بنابر این قبل از تصمیم به ساخت و ایجاد روف گاردن در پشت بام باید اطلاعاتی در زمینه آببندی روف گاردن ، چگونگی احداث و ایجاد سازه روف گاردن و همچنین شرایط کاشت و نگهداری گل و گیاه بدست آورید.

نگهداری گل در روف گاردن ، پشت بام و تراس

برای سر و سامان دادن به محیط روف گاردن ، تراس یا پشت بام خود برای کاشت گل ها و گیاهان مورد علاقه خود نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارید. بدیهی است، اندازه پشت بام شما می تواند تعیین کننده اصلی نوع و اندازه فضای سبز ایجاد شده باشد. از سوی دیگر اگر میخواهید در پشت بام خود روف گاردن ایجاد کنید نیاز به کمی هزینه و زمان  برای ایجاد آن خواهید داشت. با این حال، با کمی خلاقیت، تقریباً درهر فضای تراس و پشت بامی می توان گیاهان را جای داد.

گیاهان در پشت بام ها می توانند در معرض خطر آفتاب باشند، در این حالت گیاهانی با شاخ و برگهای نقره ای مانند اسطوخودوس و آرتمیس که در بازتاب نور خورشید بهتر هستند ، انتخاب خوبی هستند. همچنین گل کاغذی و گل شمعدانی  و زیتون گیاهانی هستند که مناسب شرایط کاشت برای روف گاردن یا گل کاری پشت بام می باشند

اسطوخودوس گیاهی زیبا و در عین حال با خاصیت دارویی است؛ این گیاه را میتوانید در پشت بام خود بکارید اما باید توجه کنید حتما باغچه شما دارای زهکش مناسب بوده باشد و انتهای آن بسته نشده باشد.

بسیاری از میوه ها و سبزیجات به علت آلودگی ها ارگانیک نیستند ما به صورت طبیعی با فضایی اندک میتوانیم که سبزیجات طبیعی تر و بهداشتی تری را پرورش دهیم. روف گاردن یکی از مکان هایی هست که شما می توانید به راحتی سبزیجات و برخی میوه ها را در آن پرورش دهید. البته بهتر است از کاشت درخت در روف گاردن اجتناب نمایید ، زیرا بادهای شدید باعث افتادن درخت شده و از طرفی نیز ممکن است ریشه درختان در سقف نفوذ نموده و باعث آسیب به ساختمان شود. پس اگر قصد کاشت درخت در پشت بام دارید از درختچه های کوتاه قد که ریشه آنها نیز زیاد پخش نشود استفاده نمایید.

برای طراحی روف گاردن ، طراحی فضای سبز و خرید گل و گیاه با ما تماس بگیرید ، این مجموعه آماده ارائه خدمات فروش گل و گیاه و فروش خاک سبک روف گاردن به متقاضیان محترم می باشد.