علت قهوه ای شدن برگ های کامیس پاریس و خشک شدن کامیس پاریس و روش درمان کامیس پاریس

قهوه ای شدن برگ های کامیس پاریس و خشک شدن کامیس پاریس ، علت های مختلفی دارد ، یکی از این دلایل بیماری و آفت زدن و عفونت کامیس پاریس می باشدکه باید سریعا نسبت به درمان کامیس پاریس اقدام شود ، علائم مختلفی وجود دارد که شما می توانید بفهمید کامیس پاریس شما آلوده شده و یا دچار آفت و عفونت شده و ممکن است خشک شود . در صورت آفت زدن و بیمار شدن کامیس پاریس توسط قارچ ها یا آفات دیگر ابتدا ریشه های کوچک آلوده می شوند که در صورتی که به درمان کامیس پاریس اقدام نشود، سپس ریشه های بزرگتر کامیس پاریس آلوده می شوند و کامیس پاریس از بین می رود. ابتدا ریشه های ریز تیره می شوند و بعد به سرعت متلاشی می شوند. شاخه های داخلی کامیس پاریس آلوده به رنگ قهوه ای دارچینی تغییر رنگ می دهند ، به طور کلی به مرور زمان شاخ و برگ درختان آلوده به رنگ قهوه ای تغییر رنگ داده و کم کم این تغییر رنگ زیادتر می شود و همه جای کامیس پاریس را در برگرفته و آن را خشک می کند.

نهال ها ممکن است چند هفته پس از عفونت در صورت درمان نشدن کامیس پاریس ، بمیرند. درختان بزرگ ممکن است 2 تا 4 سال طول بکشد تا بمیرند. در کاشت منظر پرچین، درختان کامیس پاریس معمولاً طی چندین سال در صورتی که درمان کامیس پاریس نجام نشود ، یک به یک می میرند، زیرا آلودگی بین درختان مجاور حرکت می کند و درختان دیگر را آلوده می نماید. درختان مرده و در حال مرگ ممکن است توسط سوسک های پوستی مورد حمله قرار گیرند و به احتمال زیاد توسط بادهای شدید منفجر شوند.

عفونت هایی که از برگ ها یا ساقه ها به صورت موضعی شروع می شوند ، می توانند به پایین ساقه یا سایر شاخه ها سرایت کنند. به تدریج تمام شاخ و برگ های کامیس پاریس را از بین می برند.

روش های درمان کامیس پاریس و روش کنترل آفات و عفونت کامیس پاریس

نهال های سالم کامیس پاریس را در خاکی بکارید که عاری از هرگونه آلودگی است .

کامیس پاریس را  در خاکی که زهکشی ضعیفی دارد ، کاشت نکنید.

از زخمی شدن پایه درختان یا ریشه در عملیات برداشت و تغییر مکان و کاشت کامیس پاریس و یا آسیب دیدن ریشه و ساقه درخت در هنگام ساخت و ساز ساختمان جلوگیری کنید .

از باغبانی گسترده (مالچ پاشی و کاشت گیاهان گلدار حساس) در زیر پرچین های کامیس پاریس خودداری کنید زیرا ممکن است باعث ایجاد بیماری و یا زخمی شدن ریشه درختان شود.

برای کمک به محافظت از سایر درختان کامیس پاریس منطقه، درختان مرده و یا بیمار را حذف و نابود کنید.

برای اطلاعات بیشتر به مطلب چرا برگ های کامیس پاریس قهوه ای یا خشک می شود ؟ درمان کامیس پاریس و علت خشک شدن و قهوه ای شدن کامیس پاریس در همین سایت مراجعه نمایید.

در پرچین های چشم انداز، درختانی که به ظاهر سالم هستند ولی از داخل بیمارند را از کنار درختان سالم حذف کنید. فعالیت سوسک پوست کامیس پاریس در درختان ، نشانه پوسیدگی ریشه و یا پوست کامیس پاریس است و در این صورت باید ریشه و ساقه و پوست درخت کامیس پاریس را بررسی نموده و در صورتی که بیمار است ، آن را درمان و یا در صورتی که درمان نمی شود ، آن را از کنار درختان دیگر حذف نمایید تا بیماری به درختان دیگر سرایت ننماید.

 هنگام برداشتن درختان و یا کنده های آلوده از جابجایی خاک آلوده خودداری کنید.

قبل از کاشت کامیس پاریس در خاک یا گلدان، مشکلات زهکشی را اصلاح کنید. و همچنین برای داشتن کامیس پاریس زیبا و سالم از مطلب روش نگهداری کامیس پاریس پرورش کاج کامیس پاریس در همین سایت بازدید نمایید .

برای اطلاعات بیشتر از مطلب تخصصی بیماری و درمان آفات سرو لاوسون – آفت قارچ لاوسن خشک شدن و قهوه ای شدن و بیماری قارچی کاج لاوسون در همین سایت بازدید نمایید.

برای خرید کامیس پاریس و گل ها و گیاهان مختلف با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید